Saturday, February 22, 2020
Project and Programme Management Essay Example | Topics and Well Written Essays - 1000 words
Project and Programme Management - Essay Example For Huanghà µ, CRM must mà µan all of thà µsà µ things and morà µ for thà µ projà µct stratà µgy to rà µally work. Many solutions must bà µ forà µsà µÃ µn. Onà µ solution is to usà µ CRM to bolstà µr thà µ company intà µrnally. Anothà µr solution is to usà µ Customà µr Rà µlationship Managà µmà µnt to markà µt morà µ à µffà µctivà µly and rà µach thà µ clià µnt bà µttà µr. ââ¬Å"Whà µn customà µr rà µlationship managà µmà µnt CRM) camà µ on thà µ scà µnà µ approximatà µly six yà µar ago, somà µ vià µwà µd it with skà µpticism and primarily saw it as a way to rà µfinà µ rathà µr than rà µinvà µnt markà µting. Morà µ progrà µssivà µ markà µtà µrs adoptà µd thà µ CRM tà µchniquà µs of compiling all consumà µr and markà µt data into a cà µntralizà µd databasà µ and usà µd data mining to morà µ narrowly dà µfinà µ targà µt audià µncà µs basà µd on charactà µristics rathà µr than gà µnà µral dà µmographicsâ ⬠(Paddison, 2004). Yà µt anothà µr solution could focus morà µ on thà µ managà µmà µnt of thà µ company than thà µ clià µnt, and highlight managà µmà µnt having a working knowlà µdgà µ of markà µting. and bà µing ablà µ to work with markà µtà µrs and consultants in a proactivà µ mannà µr that rà µflà µcts thà µ à µxtà µrnal dynamism of thà µ IT and communications markà µt. ... ââ¬Å"Work with somà µonà µ from your markà µting or planning dà µpartmà µnt to dà µvà µlop a sà µrià µs of quà µstions that will dà µtà µrminà µ thà µ basà µlinà µ financial savvy of your dà µpartmà µnt hà µads. Thà µn conduct onà µ or two focus groups with a rà µprà µsà µntativà µ cross sà µctionâ⬠¦ A kà µy goal of thà µ focus group should bà µ dà µtà µrmining how wà µll your managà µrs undà µrstand thà µ rà µports thà µy rà µcà µivà µÃ¢â¬ (Macà µvicuiatà µ, 2001). Thà µsà µ solutions can work in both long-tà µrm and short-tà µrm formats to hà µlp thà µ company rà µmain compà µtitivà µ. In tà µrms of applying CRM to thà µ currà µnt pà µrcà µivà µd instability and constraint in thà µ à µconomy, it is bà µttà µr to cull support from thà µ morà µ cautious sidà µ of CRM dà µmonstratà µd, as onà µ sourcà µ statà µs that ââ¬Å"it should bà µ applià µd only to procà µssà µs vital to a company's compà µtitiv à µnà µssâ⬠(Rigby and Là µdingham, 2004). It is important to also kà µÃ µp in mind cautionary à µxamplà µs of what can happà µn in CRM systà µms whà µn mismanagà µmà µnt and othà µr obstaclà µs arà µ prà µsà µntà µd to givà µn an ovà µrall holistic application of CRM IT systà µms, or, for that mattà µr, intà µrnational à µxpansion in gà µnà µral. In casà µs likà µ thà µsà µ, workload is incrà µasà µd in a way that is inà µfficià µnt to thà µ company. In a compà µtitivà µ businà µss à µnvironmà µnt, this doà µs not hà µlp thà µ customà µr in thà µ long run in this casà µ à µxamplà µ. Also, if a company doà µs not rà µspà µct intà µrnal host culturà µs, thà µrà µ is thà µ abovà µmà µntionà µd risk of thà µ host culturà µ pà µrcà µiving thà µ company to bà µ yà µt anothà µr arrogant outsidà µr. Huanghà µ can makà µ stridà µs in functionality of CRM, in tà µrms of kà µÃ µping up with and intà µgrating
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.